Σάββατο 24 Μαΐου 2008

ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΥΛΩΝΑΣ

Έκθεση λαϊκής ζωγραφικής του Γιώργου Μυλωνά φιλοξενείται στο Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο Θεσσαλονίκης, έως τις 25 Μαΐου 2008. Ο Γιώργος Μυλωνάς γεννήθηκε το 1944 στο Καλαμπάκι Δράμας και η θεματολογία του σχετίζεται, κυρίως, με τη ζωή στην ελληνική επαρχία. «Φαντάζομαι τον εαυτό μου σαν έναν οδοιπόρο και στο σακίδιό μου κουβαλώ τα παιδικά μου βιώματα, τα φοιτητικά μου όνειρα, την ικανοποίηση ή την έλλειψη αυτής από την επίτευξη των στόχων μου (…) Θεωρώ προτέρημα τον παιδικό τρόπο απεικόνισης της σύνθεσης και γνωρίζω πως όσο θα μπορώ να κρατήσω την παιδική αθωότητα, θα κάνω πράγματα που θα βγάζουν αγάπη. Νομίζω πως με τους πίνακες αυτοβιογραφούμαι (…) Εικόνες και βιώματα άρχισαν σιγά-σιγά να βγαίνουν και τα εκτιμώ όλο και περισσότερο. Έτσι άρχισε μια καλύτερη επικοινωνία με τον πολιτισμό του τόπου μου, τη γνώση της κρυμμένης ταυτότητάς μου, τις ανθεκτικές μου επιρροές από τα παραμύθια της καταγωγής μου (…)».


"Γυναίκες στα Ζαγοροχώρια" (λάδι σε μουσαμά)

"Πανηγύρι στη Λάιστα" (λάδι σε μουσαμά)

"Παρέα" (λάδι σε μουσαμά)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα