Αγνώμονες Και Απολίτικοι...
«Με τον φόβο της περαιτέρω μείωσης της συμμετοχής των πολιτών στις επερχόμενες εκλογές, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο αποφάσισε να ποντάρει σε μια μεγάλης εμβέλειας διαφημιστική εκστρατεία για να προσελκύσει τους Ευρωπαίους στις κάλπες (...) Με ποσοστό αποχής που άγγιξε το 55% το 2004 και την οικονομική κρίση σε εξέλιξη, οι "ευρωκυβερνώντες" κατανοούν ότι μάλλον το μυαλό των πολιτών δεν θα είναι στις κάλπες. Γι' αυτό και οδηγήθηκαν σε μια ενιαία καμπάνια και στα 26 κράτη-μέλη, με σκοπό να δείξουν στους 375 εκατ. ψηφοφόρους της Ε.Ε. ότι η ψήφος τους έχει νόημα (...) Τηλεοπτικά σποτ, υπαίθρια διαφήμιση και δρώμενα, καθώς και πολύ μεγάλη προβολή στο Διαδίκτυο (ακόμα και μέσω facebook και my space) αναμένεται να μας βομβαρδίσουν για να καταλάβουμε πόσο σημαντικές αποφάσεις για την καθημερινότητά μας διακυβεύονται την 7η Ιουνίου (...) Από το 1979, όταν έγιναν για πρώτη φορά ευρωεκλογές και η συμμετοχή ανήλθε στο 61,99% (συνολικά στην Ε.Ε.), το ποσοστό αυτό έχει κατρακυλήσει τα τελευταία χρόνια 16 μονάδες. Είναι χαρακτηριστικό ότι από το 1999 και μετά δεν έχει ξεπεράσει το 50%. Οι μισοί Ευρωπαίοι, λοιπόν, διαλέγουν εκπροσώπους για ολόκληρη την Ευρώπη. Και συνήθως πρόκειται για χαλαρή ψήφο ή ψήφο διαμαρτυρίας. Αν εξαιρέσει κανείς τις χώρες όπου η ψήφος είναι (θεωρητικά) υποχρεωτική και η συμμετοχή είναι πάνω από 70%, στις υπόλοιπες χώρες δεν ξεπερνά το 20-30% κατά μέσο όρο. Τα παραδείγματα της Σλοβακίας, της Πολωνίας, της Ρουμανίας και της Βουλγαρίας είναι, αν μη τι άλλο, ενδεικτικά. Όσον αφορά τη λυπητερή, η εκστρατεία θα στοιχίσει 18 εκατομμύρια ευρώ... ».
Ετικέτες Εκλογές
1 σχόλια:
διαφήμιση, διαφήμιση, κάτι μου θυμιζει αυτη η λέξη!
Δημοσίευση σχολίου
Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]
<< Αρχική σελίδα